zorgen doen we samen
Huidige klanten bij Standby Zorg
Ontvangt u thuiszorg van Standby Zorg? Dan kunt u voor vragen bij ons terecht via onderstaande contactmogelijkheden of via het contactformulier.
Heeft u zorg nodig?
Bent u nog geen klant van ons, en heeft u een zorgvraag? Dan kunt u terecht bij Wonen bij De Familie voor dementiezorg in de vorm van een woonlocatie.
Wonen bij De Familie bestaat uit zorgvilla Ome Jan in Vught, zorghuis Tante Clasien in Zuidwolde (DR). In de toekomst kijken wij ernaar uit om nog meer locaties te openen.
Wij kijken graag met u mee naar de mogelijkheden en adviseren u graag. Schroom niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier.
Wat zijn de uitsluitingscriteria van Standby Zorg?
Klokkenluidersregeling
Standby Zorg beschikt over een klokkenluidersregeling. Het doel van de klokkenluidersregeling is om bij te dragen aan de verbetering van de organisatie en zo nodig het eigen functioneren van de organisatie te corrigeren. Standby Zorg beschikt over een vertrouwenspersoon. Mocht u een (vermoeden van) misstand of onregelmatigheid waarbij een groot maatschappelijk belang in het geding is signaleren, dan kunt u dit melden. De vertrouwenspersoon kan u hierbij ondersteunen. Via onderstaande knop kunt u de volledige klokkenluidersregeling downloaden.
Niet tevreden?
We streven er naar dat u zich op uw gemak en thuis voelt bij Standby en dat u positief bent over onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u als cliënt, familie of belanghebbende niet tevreden bent over de zorg, dienstverlening of over de manier waarop u bent bejegend. Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Dat is jammer, want klachten kunnen bijdragen aan het verbeteren van de situatie voor u en voor ons. Een klacht zien wij bij Standby dan ook liever als een advies om de kwaliteit van zorg te verbeteren.
Wanneer u ontevreden bent en hierover een klacht wilt uiten, dan kunt u via ons digitaal klachtenformulier een klacht indienen. Het formulier vindt u hieronder. Mocht u liever een papieren versie van het klachtenformulier ontvangen, dan kunt u hierover contact met ons opnemen. U ontvangt een ontvangstbevestiging, waarna uw klacht door onze klachtenbehandelaar in behandeling wordt genomen.
De klachtenbehandelaar zal samen met u en de betreffende persoon en/of de leidinggevende de klacht bespreken. Een gesprek kan vaak al veel oplossen.
Klachtenprocedure
Om te zorgen dat uw klacht zo goed mogelijk behandeld wordt heeft Standby een klachtenprocedure opgesteld. Hierin staat beschreven hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij dit op zullen pakken. U kunt een exemplaar van de klachtenprocedure hieronder downloaden of telefonisch bij ons opvragen.