Wij presenteren met trots onze nieuwe huisstijl en logo waarin wij van het zwart witte logo transformeren naar goud en petrol.
Er is in de afgelopen jaren ontzettend veel gebeurd en wij hebben niet stil gezeten. Waarbij onze grootste trots ons nieuwe merk Wonen bij de Familie is. Ome Jan, de eerste zorgvilla van Wonen bij de Familie heeft nu bijna 9 maanden haar deuren geopend. Dementie staat bij zowel zorgvilla Ome Jan als bij Standby thuiszorg centraal. Daarom vonden wij het belangrijk dat het nieuwe logo ons allemaal verbindt.
Het schildje is herleidbaar naar de logo’s van Wonen bij de Familie en zorgvilla Ome Jan. Het weggevallen blokje verwijst naar geheugenproblematieken en het huisje naar zorg aan huis van Standby Zorg.
Tevens hebben we met deze huisstijl meer design mogelijkheden waardoor we een professionalisatieslag kunnen maken in onze communicatie uitingen. Aankomende tijd zul je dan ook op verschillende plekken onze nieuwe huisstijl tegenkomen. Wij zijn erg blij met deze verandering en kunnen niet wachten om dit overal door te voeren. Hopelijk zijn jullie even enthousiast als dat wij zijn.